onsdag 5 december 2012

Självbiografi+

Under vintern 2013 lanserar jag kurser i metoden "självbiografi+". Som namnet antyder bygger metoden på en teknik som hjälper dig att sammafatta ditt livsöde.

Vanligtvis baseras självbiografier på minnen i kronologisk ordning. Detta är relativt enklare för någon som har fört dagbok under stora delar av sitt liv. Få av oss har gjort det. Självbiografi+ hjälper dig istället att organisera dina livsminnen i teman. Under mina kurser kommer du att skriva om ämnen som familj, hälsa och spiritualitet. Detaljerade frågor får dig att ta ställning till vad du tycker om vissa företeelser, och varför.

Om du är intresserad av tekniken, läs mer på websidan för mina kurser: Sammanfattadittliv.com. Under 2013 kommer jag även att erbjuda kurser via nätet för andra utlandssvenskar. Mejla mig på lnormen at shaw punkt ca om du är intresserad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar