torsdag 7 mars 2013

Deadline för FORUM

Läs mer om att lära ditt barn svenska i FORUM,
SWEA Int.'s medlemstidning.
Det är snart deadline för SWEA Internationals tidning FORUM. Jag sitter och pillar på några artiklar. Det finns ingenting som motiverar en så mycket som tidsbrist. Vilken tur att jag tycker det jag skriver om är intressant, eftersom det hjälper ytterligare. Det blir tre artiklar med anknytning till SWEAs språkprojekt. Egentligen har det fått ett nytt namn, men av olika anledningar är jag inte redo att meddela vad det är. Vi debatterar fortfarande förkortningen.

FORUM trycks upp och skickas till alla som är Sweor. Men den finns också att ladda ner från nätet. Du kan ladda ner en artikel som jag skrev om att ha au pair och hur detta hjälper med svenskan här (sidan 19-20).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar